وبلاگ شخصی سید عباس طباطبایی

دوستان عزیز : اگر سوال و پرسشی دارید لطفا آن را به صورت عمومی در قسمت نظرات خود مطلب درج کنید تا پاسخی که در خصوص سوال شما داده می شود برای سایر دوستان هم قابل بهره برداری باشد

دوستان عزیز:

مطالب این وبلاگ کاربردی بوده و نه تفریحی
از این رو سعی دارم مطالب جدیدی که کمتر مورد توجه است و یا دسترسی به آنها دشوار ، را با فاصله های زمانی قرار دهم تا دوستان فرصت مطالعه مطالب پیشین را داشته باشند . دیگر دلیل برای طولانی شدن افزودن مطالب کمبود دسترسی اینجانب به مطالب خاص می باشد ، از این رو هرکدام از شما دوستان عزیز که مطلبی و یا فایلی آموزشی دارید که می تواند مورد استفاده سایر دوستان قرار گیرد آن را برای اینجانب ایمیل کنید تا در وبلاگ قرار دهم .
با تشکر

ویندوز ۱۰ رایگان عرضه می‌شود

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۳۱ ب.ظ

مایکروسافت با تغییر رویه در روش کسب‌وکار خود، اعلام کرده است به‌راحتی و بدون هزینه خواهید توانست به‌روزرسانی‌های آتی در ویندوز را دریافت کنید. همچنین مایکروسافت با اعلام این موضوع که کاربران ویندوزهای هفت، ۸٫۱ و ۸ که به‌طور قانونی اقدام به نصب سیستم‌عامل ویندوز کرده‌اند، نیز قادر به دریافت ویندوز ده خواهند بود، تعجب کاربران را برانگیخته است.

با این حال مایکروسافت پا را از این فراتر گذاشته و در اقدامی اعلام کرده است که تمام کسانی که از نسخه‌های آزمایش ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند قادر خواهند بود تا نسخه فعلی خود را به نسخه نهایی به‌روزرسانی کنند. بر اساس وبلاگ گروه ویندوز مادامی که کاربران در نسخه آزمایشی هستند و از حساب کاربری مایکروسافت نیز برخوردارند، قادرند به نسخه نهایی ارتقاءیافته و مطمئن باشند که از پیش تأییدشده خواهد بود.  بنابراین با نصب نسخه آزمایشی ویندوز ۱۰  با حساب کاربری خود نیز می‌توانید با نصب دوباره نسخه نهایی ویندوز ده از ویندوز رایگان استفاده نمایید.

  • سید عباس طباطبایی

نظرات (۱)

  • دانیال رسولی
  • انجمن برنامه نویسان جاوااسکریپت 
    دعوت به تبادل لینک
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی