وبلاگ شخصی سید عباس طباطبایی

دوستان عزیز : اگر سوال و پرسشی دارید لطفا آن را به صورت عمومی در قسمت نظرات خود مطلب درج کنید تا پاسخی که در خصوص سوال شما داده می شود برای سایر دوستان هم قابل بهره برداری باشد

دوستان عزیز:

مطالب این وبلاگ کاربردی بوده و نه تفریحی
از این رو سعی دارم مطالب جدیدی که کمتر مورد توجه است و یا دسترسی به آنها دشوار ، را با فاصله های زمانی قرار دهم تا دوستان فرصت مطالعه مطالب پیشین را داشته باشند . دیگر دلیل برای طولانی شدن افزودن مطالب کمبود دسترسی اینجانب به مطالب خاص می باشد ، از این رو هرکدام از شما دوستان عزیز که مطلبی و یا فایلی آموزشی دارید که می تواند مورد استفاده سایر دوستان قرار گیرد آن را برای اینجانب ایمیل کنید تا در وبلاگ قرار دهم .
با تشکر

حذف تبلیغات در web freer

شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۴۷ ب.ظ

شاید تا بحال نام مرورگر web freer را شنیده باشید .

web freer مرورگری کد باز و بر پایه هسته کروم پیاده سازی شده . هنگامی که از web freer استفاده می‌کنید در پایین صفحه مرورگر پنجره‌هایی تبلیغاتی باز می‌شه که قالباً ناراحتی کاربر را در پی داره . در متن زیر چگونگی حذف این تبلیغات را بیان می‌کنم .

برای این کار این مراحل رو دنبال کنید :

1- وارد مسیر های زیر شوید :
C:\Program Files (x86)\WebFreer\extensions
یا
C:\Program Files\WebFreer\extensions

البته اگه web freer رو در مسیر دیگری نصب کردید وارد مسیر نصب مرورگر بشید .

2- در داخل پوشه extensions چند فایل وجود دارد که ما با 2 تای آنها کار داریم تا هر دوی آنها را با notepadباز می‌کنیم :

        1- manifest.‎json

                               بعد از باز کردن این فایل ، این کلمات را از کد پاک کنید 

                              "dynamicjs.js","topbot.js","rightsidad.js","leftsidad.js","botrit.js"

                              یعنی خط کد مربوطه باید به شکل    ,[] :"js"    دربیاید . در آخر تغییرات را ذخیره کنید .


        2- background.‎html یا background.js

                              در این فایل نیز آدرس زیر را پیدا و آن را حذف کنید .

                              http://www.‎freewebview.‎com/ads/adprocessor.‎php

                              در آخر فایل را ذخیره کنید .

  • سید عباس طباطبایی

نظرات (۱)

سلام من این کارارو کردم هرچی ویرایش می کردم نمیشد هر کاری کردم ک سیو بشه نشد مجبور شدم بریزم روی صفحه دکستاب ویرایش کنم ک شد هر دو برنامه ها بعدش  ویرایش شد دوباره همونو گذاشتم سرجاش فرقی نکرد فرقش اینه ک می خوام باز کنم  وبفری رو باز میشه اررور میده بعد روی اررور میزنم وب فری باز میشه ولی فرقی نکرد تبلیغات هنوز میاد بیشتر هم شده هی هر چند ثانیه 7تا باز میشه اگه 5 مین صبر کنم ی عالمه تیبیغ میاد چ کار کنم الا راستی ریستارت هم کردم:((
پاسخ:
با سلام
بعد از نصب ابتدا فایل ها را در مسیری دیگر کپی کنید بعد ویرایش رو انجام بدید بعدش برنامه رو اجرا کنید ولی از طریق task maneger برنامه رو ببندید تا کاملا برنامه بسته بشه بعدش فایل های ویرایش شده رو برگردونید و جایگزین فایل های قبلی کنید بعد برنامه رو مجددا اجرا کنید اون پیام خطای اول اجرای برنامه یعنی دیگه اون تبلیغات رو نمیخونه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی