وبلاگ شخصی سید عباس طباطبایی

دوستان عزیز : اگر سوال و پرسشی دارید لطفا آن را به صورت عمومی در قسمت نظرات خود مطلب درج کنید تا پاسخی که در خصوص سوال شما داده می شود برای سایر دوستان هم قابل بهره برداری باشد

دوستان عزیز:

مطالب این وبلاگ کاربردی بوده و نه تفریحی
از این رو سعی دارم مطالب جدیدی که کمتر مورد توجه است و یا دسترسی به آنها دشوار ، را با فاصله های زمانی قرار دهم تا دوستان فرصت مطالعه مطالب پیشین را داشته باشند . دیگر دلیل برای طولانی شدن افزودن مطالب کمبود دسترسی اینجانب به مطالب خاص می باشد ، از این رو هرکدام از شما دوستان عزیز که مطلبی و یا فایلی آموزشی دارید که می تواند مورد استفاده سایر دوستان قرار گیرد آن را برای اینجانب ایمیل کنید تا در وبلاگ قرار دهم .
با تشکر

اوبونتو موبایل

دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۹ ق.ظ

تو این قسمت یه توضیح مختصری در مورد حوزه فعالیت کانونیکال در عرصه موبایل می‌دم

همونطور که اطلاع داریم شرکت کانونیکال عرضه کننده و توسعه دهنده سیستم عامل لینوکس-اوبونتو هست که جزء یکی از پراستفاده ترین سیستم‌عامل‌های دنیاست.

این شرکت می‌خواد دوباره در مقابل شرکت‌های ماکروسافت و اپل قد علم کنه برای همین وارد عرصه سیستم‌عامل برای موبایل شده و چند وقتی هست که سیستم عامل خودش رو با عنوان ubuntu mobile عرضه کرده . البته این محصول هنوز به صورت انبوه تولید نشده اما عنوان شده که نهایتاً تا سال 2014 وارد بازار جهانی خواهد شد . ( راست و دروغش با خداست :) ).

یکی از نکاتی که قابل توجه هستش اینه که شرکت سازنده عنوان کرده این سیستم عامل تا حد زیادی شبیه به سیستم عامل اوبونتو برای کامپیوتر هستش و با فرض صحت یان موضوع میشه این موضوع رو مد نظر قرار بدی که این سیستم عامل هم دارای گرافیک بالایی هستش و هم اینکه دارای قدرت و سرعت بالاییه .

یکی از نقاط قوتی که برای این سیستم عامل عنوان شده اینه که این محصول همانند سیستم عامل آندروید متن باز بوده و کاربران می‌توانند برنامه‌های زیادی رو برای این سیستم عامل بنویسن .

من که خودم به شخصه خیلی دوست دارم این محصول رو از نزدیک ببینم .

اگه علاقه مند شدین حتماً درباره این محصول مطالبی رو که سایت‌های مختلف عنوان کردن و مطمئناً‌به صورت تخصصی اون رو بیان کردن بخونین . 

  • سید عباس طباطبایی

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی